Thursday 15 December 2011

Kau Berubah :(





Holla friends :) Tengok title kan ? oke , PandaiPandai lah korang AgakAgak kan ape yang aku nak cerita :) . Oke , Post nie not for SuperMan aku ^^ ! . Aku tuju Khas untuk kawan aku sorang niyh -,- 
nak tahu name dy , meyh nak bagi tahu , Capital L , Oke Boy ke Girl . Aku tak boleyh bagi tahu . Kau Sombong > < Geram aku ! Serious aku sayang kau as Friends lha . Semenjak kau dapat kawan yang HotStuff terus Forgot aku kan ? , Maybe bagi kau , Kau tak pernah lupakan aku Or Sombong kan ?! Bagi aku yerp :) Tak pe lah aku nie bkn nye kawan kau NextWorld kau kan ? Oh Yea , lupe lha , kau pegi lha main dengan HotStuffHotStuff kau tuh :P Tak payah nak TakeCare aku bagaii ! 
P/S : Even you Don't want a Friend with Me , Its Okey :D But I Never Forgot You and I Love You as Friend :)

Oke , Cinema dah habis , So ? ape lagi ByeBye :D

Suke Post Itew ? Like Je lah :) Sayang Korunk :*

No comments:

Post a Comment

- Okey , AwoksAwoks sekalian ! Thanks coz sudi bace

- Sila Comment Di sini , SATU pon jadi lah :D

Copyright@ Segala Yang Dicatat Bukan Fake :D