Tuesday 20 December 2011

Seriouslyy , Hate You :P





HyeHyeHyeHyeHyeHye Fellas sekalian , 
Oke , hari niyh aku Terlebiyh rajin nak Updated Blog ! 
See the Tittle sayangg ! 

Oke , Aku Benci Hangggg :p  Kalau boleyh aku tanakk tengik muka kow lha Pompuan ! Nak Termuntah Darah aku ! Heh ~ Aku tak tahu macam mne aku bole tersangkut orang yang macam kau ! Sayang kau plusplus # Dulu jeyh , Now , Benci kow plusplus . Aku tak tahu kenape aku terlalu benci kan kow , Maybe , lme dah kot aku Bersabar dengan kow ! Aku tau kaw tu Senior aku , Aku sepatutnye Hormat kau kan ? Yea , Aku hormat kau tersangatsangat dah ! tapi kow tak rety nak menghargai hormat aku dekat kow , Padan muka , Aku benci kow tahap tak tau dah ! Rimas kalau ade orang sebut name kow ! , Perangai macam budakbudak , Mulut kau ! memang tak reti nak seyap sekejap ! Mengutuk orang jeh tau kan ? Aku sakit , Memang kow tolong tapi plus bole mengutuk aku depan aku ? Memang Biadap lah kau ! Kau dengan kawan kau sorang tuh memang Over ! Over nak mampus , Adoiyhh , Sakit hati tahu takk :/ Aku rase nak TikamTikam jea kau ! Geram siott -,-  Oke , tapi aku still bole hormat aku , Kau dengan Geng kow memang biadap , Senior kau nak buat malam terakhir bacause nak Spm dah ! Bole buat tak tahu , Ape punye Batak otak kau ! Shitt lah ! Takpe aku bole Hormat kau Senior aku , Perasaan Sayang ! No More oke ! Tak akan pernah buat selamanye , UnderStood ?

# Lagik aku update , lagi aku sakit hati :P
# Hormat kau senior aku cukup , Sayang No more dah ! 

Oke , Papai  ~ ://

Suke Post Itew ? Like Je lah :) Sayang Korunk :*

No comments:

Post a Comment

- Okey , AwoksAwoks sekalian ! Thanks coz sudi bace

- Sila Comment Di sini , SATU pon jadi lah :D

Copyright@ Segala Yang Dicatat Bukan Fake :D