Thursday 22 December 2011

Skittles :/






Holla Fellas :) Sihat ? Makan dah ? Enjoy your eating dear . Okeng , aku nak post pasal Skittle . Know skittles ? Takkan tak tahu kot ! Makanan yang Famous now . Tak tahu jugaks ? Nanti kite tunjuk taw ! 
Oke , Aku nak Story dulu  pasal bende niyh . 
- Okey , Aku dapat Skittles niyh from my Cousin . Dy bagikk yang Sour punye  >.< . HAHA ^^ . Punye lah Masam ! . Haduihh ~ Sick My Tongue :D . Oukey , Punye lah makan Kebulur dah lah Lunch tak makan . Dapat Sweet puns jadi lah . Makan punye Makan , Immediately , Cousin aku yang kecik sekali pergi cekik leher aku >.< . tercekik aku . :/  . Haih ~ Uncle aku tolongkan tau :D . Thanks Uncle :) . Sakit aku punye tengkuk ! heh ~ Memang nak kene lah kau budakk . Tapi aku kesian dekat Cousin aku . # Baik takk ! Well , Perasaan =='  HAHA , Esok nye , Memang tak bule cakap terus ! pergi Meet Doctor . Pfftt -,- . Handsome lahh Doctor aku :) Untunglah ! HAHHA ! BalikBalik budak tuh kene Scold dengan my Aunt . Her Mommy lah ! Grandma aku yang tolong Rawat aku :) Thanks taw Opah :D . Sekarang , Makin Better lah tekak aku , yang Best nye , Orang dah Visit kite , Then Dapat Duit :D . Kaya aku :)
AHAHHHA ~ Oke , Dah habis Cerita aku ! SakitSakit ! 

# Oke , Apepun yang terjadi aku tetap sayang kau lah Cousin Terchinta ^^
# Byebye , TakeCare :D




# Nih dy Skittles Babe :D 



Suke Post Itew ? Like Je lah :) Sayang Korunk :*

No comments:

Post a Comment

- Okey , AwoksAwoks sekalian ! Thanks coz sudi bace

- Sila Comment Di sini , SATU pon jadi lah :D

Copyright@ Segala Yang Dicatat Bukan Fake :D