Wednesday 15 August 2012

Secret capital .





Dah lama kan aku tak update blog . Act , aku lupa password . Bagus en ? See ,tittle ? MALU ?! 
Okey , kawan kawan aku semua suruh aku terus terang dengan dia . Tapi ? aku malu + takut .   Mane ade perempuan mintak couple dengan lelaki kan  ? Nanti kalau aku terus terang dekat dia , dia kata aku terhegeh hegeh pulak dekat dia . So , aku pun simpan je lah hati ini kan ? Junior aku pun satu kepala dengan kawan kawan aku . Malu aku dibuatnyee --' . Aku sampai mimpi dia tahu !
  
     Ya Allah , kalau dia jodoh aku , rapatkanlah aku dengan si dia . Amin . Okeylah . Entry nie pun pendek je kan . 
Esok kite update lain okey ? Iloveyou untill my last breathe . =* . Capital ? Secret lah . 




Suke Post Itew ? Like Je lah :) Sayang Korunk :*

No comments:

Post a Comment

- Okey , AwoksAwoks sekalian ! Thanks coz sudi bace

- Sila Comment Di sini , SATU pon jadi lah :D

Copyright@ Segala Yang Dicatat Bukan Fake :D