Thursday 16 August 2012

Be mine please =')

 

Assalamualaikum , Hye peeps !  Macam biasa see the tittle fist , Lalala ~ 
Be mine ? Huh .. Siapa eh ? Nak bagitahu malu . Korang bukan reti simpan secret pun ! Susah . 
Aku dah boleh sayang kau lah . Nampaknye kau tak boleh jadi milik aku lah kan . You have you own crush kan ? K , takdir . Terima jelah ='( Tapi , aku tak nak sedih . Buat ape nak sedih kn ? Jodoh and ajal Allah sahaja yang boleh tentukan . Kita hanya berusaha mencari . ^^ 
Aku tak nak mengharap kau sangat ! Nanti habih aku tak percaya lelaki dh . Aku try simpan secret aku nie . Tak payah nak bagitawu kau . InsyaAllah , aku kuat ! ;'> Apepun , Aku sayang kau ah ! . 



Suke Post Itew ? Like Je lah :) Sayang Korunk :*

No comments:

Post a Comment

- Okey , AwoksAwoks sekalian ! Thanks coz sudi bace

- Sila Comment Di sini , SATU pon jadi lah :D

Copyright@ Segala Yang Dicatat Bukan Fake :D