Wednesday 28 November 2012

PMR VICTIM !


Hye peeps .  Kalau baca tittle pun tahu dah kot kan . PMR ? What's that . Alahai ! Penilaian Menengah Rendah . Ambik kau . Susah sangat ! Holiday nie pun tak boleh nak freedom sngt lah kan . Study tetap study . Kalau tidak siap lah kena free rotan oleh my parents .  Dalam semua subjek yang Billa yang lemah pun . Mathematics and Kemahiran Hidup . Korang bolehlah cakap Math senang . Billa boleh buat but sedikit pening apabila nk jwb dalam exam . Form 2 punya Math banyak kena hafal formula kan ? Aduhhhh -.- 
  
         KH pulak . Dah baca . Buat dengan penuh semangat nie . Tengok tengok result C . Oh noo . Aku selalu macam tuu . That's why lah kena banyak membaca . I tried babe . Bahasa Melayu pun bnyk kena baca but now Billa lebih tumpukan sejarah daripada yang lain . Macam ada minat dekat sejarah balik ~ InsyaAllah boleh dapat marks yang gempak for Sejarah . Bahasa Arab pulak . Billa try hafal formula formula dia . InsyaAllah exam harituu dapat B . Ada improvement . 

        Enough pasal subjek . tehee . Now , cerita pasal couple pulak . Dear cousin , kau tak perlulah nak jadi ejen cari jodoh . Aku tak suka . Memang bukan salah kau . Tapi tak perlulah nak bagitahu pasal aku dekat stranger tuu .Takut aku :'( .  Billa pun tak kenal dia ohhh . Oh wahai kawan . Aku tak minat couple lah bro . Aku tahu kau crush dekat aku *sikit tak bangga* simpan je lah k . Kalau ade jodoh . Ngorat lah aku dekat Uni nanti k . Tu pun kalau ade tempat kosong lagilah . *faham faham je lah .* Now , aku tengah berusaha nak happykan my parents . So , jangan ganggu aku k . Harap kau faham wahai kawan . :') 

       Kalau korang nak kutuk Billa ni batak or wtv . Kutuk lah . Allah sahaja boleh membalasnya . baik dibalas baik . Jahat dibalas jahat . Allah Maha Adil . Ingat tau . Bohonglah kalau cakap Billa takde crush kan ? but I tried bagi tak nak ade crush . Jodoh kan ditangan Allah ? Kita just berusaha sahaja . 

       Okeylah peeps . Panjang berjelar entry kali nie . Semangat beb ! XD . Gtg . Byee . Thanks sebab luangkan masa anda untuk membaca post saya . Lepas baca harap komen kay ?
       


Suke Post Itew ? Like Je lah :) Sayang Korunk :*

No comments:

Post a Comment

- Okey , AwoksAwoks sekalian ! Thanks coz sudi bace

- Sila Comment Di sini , SATU pon jadi lah :D

Copyright@ Segala Yang Dicatat Bukan Fake :D